Alla inlägg den 22 maj 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 22 maj 2010 13:12

Så åkte mamman och pappan på kryssning utan lilleman.



Det gick bra. Jag trodde inte att det skulle gå så pass bra som det gjorde. Jag gillar inte att vara ifrån min fis längre än ett par timmar så 24 timmar kändes som enormt lång tid. Men jag grät inte en enda gång (eller jo men det var så lite så det räknas inte). Dock kollade jag titt som tätt på våra filmade sekvenser av M på kameran, han kändes inte lika långt bort då. Älskade unge! Han är ju så fin. Jag förundras ofta över det faktum att jag fick ett sådant vackert och underbart barn


Innan vi klev på bussen så intog vi varsin lunch på OT. Fantastisk god mat! Mumsfillibubblan :-) Vi hann även med att strosa på stan en stund i strålande sol. Mys.


På terminalen kände jag lite hur det vände sig i magen. Det kryllade av små artonåringar överallt! Ljudnivån var så hög att det inte gick att prata med varandra. Självklart är det studentskiva för X antal gymnasieklasser från STHLM. Typiskt...Ljudnivån var minst lika hög under buffén, maten var dock god. I deluxehytten väntade två småflarror skumpa - najs! Inte för att skumpa egentligen är särskilt gott, men det känns alltid lite lyxigare med champagne. I övrigt så kom vi säng runt 4 på morgonen. En välbehövlig paus i vardagen. Åker jag på fler kryssningar framöver så är det endast deluxehytter som gäller. Det var absolut värt pengarna!











Ovido - Quiz & Flashcards