Alla inlägg den 6 maj 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 6 maj 2010 17:28

Dagens minuslista:


- Lilleman har blivit förkyld

- Pappan fixade en billig bänkdiskmaskin. Problemet är att den stinker gammal inpyrd rök. När diskmaskinen blir varm avsöndrar den världens stank - det luktar gammal alkislya där man rökt inomhus i 25 år.  Jag ska försöka neutralisera odören med ättika. Vi får se hur det går.

- Det blev ingen Oxelö marknad. Jag som hade längtat så efter litens första marknad. Ända sedan jag var preggo. Regnskyddet till vagnen är mystiskt icke existerande. Ingen vet var det har tagit vägen.


Sedan är jag lite småirriterad över fräckheten hos de tjejer/tanter som bor i denna lilla stad. Jag tycker att det är väldigt opassande att stöta på pappan i familjen när han är ute med vår son. Hur tänker man då? Förklara gärna. Eller ännu bättre; kom fram när jag är med så kan jag ge er en lektion i moral och beteende och googla fram några dejtingsidor på nätet. Jag har ju faktiskt en portabel dator. Jag tar med den. Vi ses på fruktavdelningen på ICA Kvantum, det är tydligen bästa raggningsplacet har jag hört :-)



Av 1styckesmafolkochjag - 6 maj 2010 17:25

Idag är en stor dag!


Vi gör om vagnen till en sittvagn!


Liten har blivit ännu större :-)

Ovido - Quiz & Flashcards