Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Rubrik saknas

Av 1styckesmafolkochjag - 10 juni 2010 10:31

Jag har en förkärlek för två barnklädesmärken, Molo och Småfolk. Eller egentligen kan jag lägga till fler, men lillens garderob domineras främst av dessa coola kläder. Jag får ofta frågor om var jag har köpt Molokläderna så då kan jag tipsa litegrann. Jag handlar främst från Rackamaja i Nyköping, ajabajakids och matadorkids. Tradera är också en bra plats för att fynda helt nya plagg till bättre pris! En del plagg börjar bli urväxta så skulle man vara intresserad av att köpa dem i fint begagnat skick till en billigare penning så kan man höra av sig till mig innan de går ut på Tradera eller i dansktråden på Facebook. Storlekarna 68 och 74 är de som är för smått. Om det finns ett intresse så kan jag lägga ut bilder här på de kläder jag vill bli av med.


Har även en del POP och Villervalla som jag behöver bli av med.


www.ajabajakids.com

www.rackamaja.se

www.matadorkids.se


 


(Ett litet urval av hur Molo kan se ut, dessa ska jag dock behålla ett tag)













 
 
Ingen bild

ullis O

11 juni 2010 18:34

Vi har faktiskt en sparkis i molo. Kul att se fler av dem. Den här är det en massa bilar på med orangea kanter. Jag tycker den är mysig, D är inte så imponerad ;)

 
Ingen bild

Marre

13 juni 2010 23:23

Ja den med lastbilar :-) Har den i byxa samt kortärmad body i stl 74 men de börjar bli lite trånga nu :-) Något du skulle vara intresserad av?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1styckesmafolkochjag - 13 december 2011 21:08

Ja det var sannerligen ett tag sedan sist. Det har hänt mycket det senaste halvåret i både positiv och negativ bemärkelse. Jag hade egentligen inte tänkt att skriva något mer i denna blogg, men ändrade mig då jag gärna går tillbaka och  läser och min...

Av 1styckesmafolkochjag - 12 maj 2011 22:18

1 1/2-årskontrollen med tillhörande läkarebesök samt vaccination började bra då vi missuppfattat tiden och kom en timma försent. Inte bra. När M skulle näckas för vägning/mätning blev han rädd och gallskrek sig igenom resterande besök. Någonstans lyc...

Av 1styckesmafolkochjag - 25 april 2011 12:03

Solen skiner som bara den och vi håller oss inne med en liten febrig sjukling som för tillfället sussar sött. Det känns ju lite sådär kan jag säga. Jag börjar bli lite rädd att min lille ska bli ett "öronbarn". Två öroninflammationer på kort tid känn...

Av 1styckesmafolkochjag - 22 april 2011 20:57

Ja precis. Så kul har jag och Marius i påsk.   Misstänkte öroninflammation igen så jag ringde 1177. Vi fick en läkartid 15:30 på en vårdcentral i grannstaden och det enda öppna apoteket där stängde 17:00. Vi hann med andra ord hämta ut antibiotik...

Av 1styckesmafolkochjag - 19 april 2011 20:52


  M fortsätter sin språkliga utveckling och har nu lagt till ordet dator samt Makka Pakka (ibland blir det Pakka Pakka) i sin vokabulär. Idag har han tjatat om Makka Pakka hela dagen (den stentvättande figuren från I drömmarnas Trädgård för er som ...

Ovido - Quiz & Flashcards