Alla inlägg den 3 juni 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 3 juni 2010 09:04

Japp då blir det läkarbesök idag igen. Jag har så ont i bröstbenet, ont i högra bröstet och jag tror att jag har en knöl i höger armhåla. Jag behöver kanske inte säga att dödsångesten river i kroppen. Nu hoppas jag att jag får en remiss till mammografi. Jag hoppas att de ska säga att det bara är svullna körtlar, att det bara sitter i mitt huvud, att det är en nerv i kläm, att det är bara på låtsas. Jag har ju precis blivit mamma för helvete, jag är inte redo att dö än! Mitt liv började ju med lilla M.


Jag har dragit på det här lääänge, för rädd för att kolla upp det. Rädd för att få en dödsdom. Jag har dock insett att om det är cancer som kommer jag ju inte undan genom strutseffekten, för då dör jag. Om det upptäcks så kanske jag har någon chans att kämpa, kanske visar det ingenting alls och då behöver jag inte leva med dödsångest varje dag.


Det finns inget som jag är så rädd för än att dö ifrån min son.

Ovido - Quiz & Flashcards