Alla inlägg den 14 juli 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 14 juli 2010 08:38

Inte för att jag groggar särskilt ofta (i princip aldrig), eller joggar för den delen. Men nu mina vänner, nu har jag börjat att jogga! Jag orkar längre och längre för varje gång jag lufsar iväg. Har pressat mig i stekande sol och ösregn denna vecka, men joggar gör jag. Tonfisk har jag ätit, jag avskyr allt i matväg som fiskats upp ur havet, men tonfisk är smalt och nyttigt så jag tvingar mig själv. Jag tar tag i mig själv, eller försöker så gott det går. Det enda jag undrar är hur kroppen fungerar då man ena dagen har tappat ca 1,5 kg för att morgonen efteråt ha gått upp 1,8 kg?


De senaste dagarna har jag sprungit min runda efter morgonkaffet och vi har tagit 3-4 timmars promenader på eftermiddagarna. Det känns skönt men man blir helt slut i denna värme. Hoppas bara på lite resultat också.


Ovido - Quiz & Flashcards