Alla inlägg den 2 juli 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 2 juli 2010 10:31

 Nya lägenheten har vita väggar överallt. Då tänkte jag att wallies kan vara ett alternativ för M:s rum då vi kommer att bo i en hyresrätt.

   

Bondgårdsdjur kan väl vara lite mysigt? 649:- för 72 delar.


Det går inte att länka idag, men bilderna är iaf lånade från www.unikdekor.se.


Trots att jag inte var överförtjst i nya Molokollektionen så har jag ändå köpt nya sängkläder till M. Det blev med fotbollar på. 279:-. Vi har de danska måtten på våra sängkläder och det är svårt att hitta påslakan o örngott som passar, så jag slog till. Tänkte köpa ett nytt set från Småfolk men Molo var billigare.


 

Nu ska jag ta min gåstolssprinter och hämta sängkläder. Ikväll ska jag till F och mysdricka ett glas vin. Det var läääänge sedan jag drack vin. M och pappan får äntligen lite ensamtid tillsammans utan mig. Det behöver dem.

Av 1styckesmafolkochjag - 2 juli 2010 09:44

     



  Superfina t-shirts i 74 som vi har använt ca två gånger. För små för fort :-( Elefanten har små vaga fläckar men syns knappt om man inte synar noga.

100 :- elefant, 120:- traktor. (Nypris 249:- st)

Ovido - Quiz & Flashcards