Alla inlägg den 16 november 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 16 november 2010 19:43

Vaknade imorse som vanligt av att lilla M var ledsen i sitt sovrum. Jag brukar alltid knacka på dörren innan jag går in för att mötas av en glad och ivrig kille som står fastklamrad vid spjälorna. Idag blev det inte riktigt så. När jag kommer in i sovrummet så sitter han lutad mot spjälorna längs väggen. Lillbusen säger ingenting utan tittar bara på mig. Inser att något är fel.


Jag tar upp min lille skrutt och känner att han är blöt över ryggen. Kiss trodde jag tills jag luktade på min arm. Poop! Fisen har bajsat ner hela sig, sängen, det vita spjälskyddet och genom bäddmadrassen. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det var bajs everywhere! In i badrummet och tvångstvätta av stackars lillen. In med alla sängkläder inklusive bäddmadrass i tvättmaskinen. Lugn morgon I think not.


Det verkar inte vara magsjuka dock då han har varit pigg och glad hela dagen. Men bajset, det var så sjukt mycket. Kan inte förstå hur det kan bli så mycket från en liten kille som matvägrar. Hoppas innerligt att detta inte upprepar sig.

Ovido - Quiz & Flashcards