Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 27 augusti 2010 09:45

* ...min födelsedag genom att P jobbade em och jag packade och packade och packade. Lillen försvårade det hela genom att envist och hela tiden försöka resa sig upp genom att dra i mina byxben. Mina föräldrar kom en sväng på eftermiddagen och tog lillskrutt en stund så att jag fick packa ifred. Supersnällt!


* Marius blev tio månader igår och firade med att få sin sjunde tand samt att resa sig upp mot skötbordet och stå helt själv! Innan läggdags så började han med något nytt ord som låter "Goooogd", sedan fastnade ordet i halsen. Jag undrar så vad det betyder. Min lilla skrutt är så cool...och söt...och bäst! Han är dessutom lenast och mjukast i hela världen och det är så mysigt att gnosa in sig i hans kinder :-) Det bästa jag vet. Tänk om man fick behålla bebishuden resten av livet, det skulle vara något.


Nu ska jag fortsätta att packa, P har åkt till IKEA och lillen sover. När han vaknar ska vi hämta nycklarna till vår nya lägenhet!


Så, det var en snabb lägesrapport. Klart slut.


Ovido - Quiz & Flashcards