Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 23 augusti 2010 10:02

Läget just nu:


* Är innerligt trött på alla människor som antingen har bokat tid för att kolla på lägenheten och sedan inte dyker upp. Inte hör man av sig heller.

* Är innerligt trött på de människor som lagt bud men sedan ändrat sig.

* Är innerligt trött på att lägenheten fortfarande inte är såld.

* Är knäckt över en liten som är vaken halva nätterna och är otröstlig, hux flux har han även "glömt" hur man suger i sig välling från flaskan vilket resulterar i panikskrik 3000 då han inte får i sig något! Inte ska han sova på dagarna heller utan hellre vara övertrött och förtvivlad. Jag sliter mitt hår snart.

* Vi flyttar om några dagar och ingenting är packat ordentligt än. Jag hinner inte heller eftersom jag har en superledsen och arg lillkille.

* Minns inte när jag sov mer än tre timmar i sträck senast.

* Ska mitt upp i allt det här ordna till det sista på c-uppsatsen och ännu en ny examinator ska gå igenom mitt arbete, den 6:e i ordningen.


Jag är lite  halvknäckt helt enkelt. Återkommer när lite extra krafter finns om sisådär fjorton år ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards