Alla inlägg under mars 2011

Av 1styckesmafolkochjag - 19 mars 2011 10:17

Har en liten som i måndags kväll äntligen fick träffa en läkare som kunde konstatera dubbelsidig öroninflammation. Vi har verkligen haft det skitjobbigt. Själv blev jag felstucken när ryggmärgsprov skulle tas förra fredagen.I nästan en timma blev jag felstucken och jag skrek och grät nog värre än under min förlossning. Felsticken (eller läckage av cerebralvätska?) utlöste en sjuhelvetes huvud och nackvärk som satt i under flera dagar. Inte lätt att ta hand om en liten som då samtidigt skriker sönder sig av smärta. Eländet slutade inte där men jag tror att vi är på god väg tillbaka till någonting bättre. Igår köpte jag rosa rosor till mig själv. Jag tycker så mycket om färska blommor. Jag försöker att blicka framåt.

Av 1styckesmafolkochjag - 16 mars 2011 10:02

Är lite nyfiken på vilka som läser min blogg. Vilka är ni? Var inte blyga uatm lämna en kråka.


Anledningen till att jag undrar är att jag så småningom kommer att starta en ny blogg och möjligtvis kommer den att vara skyddad. Så vill ni hänga på i den så är det bra om jag vet vilka som vill med på den resan.


Ha dé.

Av 1styckesmafolkochjag - 15 mars 2011 15:00

återkommer...för mycket sjukdomar i familjen. orken finns inte just nu.

Av 1styckesmafolkochjag - 6 mars 2011 13:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards