Alla inlägg den 26 december 2010

Av 1styckesmafolkochjag - 26 december 2010 15:50

  

Lite reashopping från Polarn o Pyret samt Villervalla:


     

         www.polarnopyret.se


En spännande tid möter oss om en vecka. Jag börjar att jobba och M ska skolas in på förskolan. Därav denna shopping, Nu behöver vi dubbelt av allt. Dessutom har jag passat på att köpa på mig lite i stl 92.


* ECO-tröjor grön och turkos stl 92 rea

*Två par gummistövlar, stl 22 och 23 rea

*Regnjacka stl 86/92 rea

*Windstopper turkos stl 86 rea

*Blårutig skaljacka stl 92 rea

* Regnbyxor blå till ord pris stl 86/92


Allt detta gick på 2000:- Suveränt!

Nu hoppas jag bara att jag får hem rätt varor.



Från Villervalla blev det:


     


www.villervalla.se


*Jeans blå till ord pris stl 86

*Fodrad jacka Botanic stl 92 rea

*Tröja röd/svart 86 rea


Egentligen är jag tveksam till printet på Botanicjackan men hur som haver så kan jag alltid sälja den om den är urful live. Dock så tänker jag att M åtminstone syns i den och det är bra.









Ovido - Quiz & Flashcards